Assalammualaikum nd hi , this is my blog yang simple . Hope you guys enjoy read it . Thankyou follow saya ;) Lot of loves Afyfah :)

Monday 5 March 2012

Hi

Hi , lama tk blogging :) Rindu nak share :) Kita sekarang ni active dekad twitter sebab twitter best . Fb boring dahhh -.- Act , aku nak cakap yang aku ada seorang kawan yang tk suka tengok kawan dia bahagia ! Dia tu talam 2398736483201827 muka , mwahahah :) Menyampah tengok dia . Now dia kawan lagi dengan kitaorang , tapi dia macam tk rasa bersalah sebab buat kawan dia macam tuh . Kawan macam ape tah dia tuh ! 


Weyh , kalau kau rase ka dah bagus , kau boleh bla lah . Cakap kau ada ni , ada tu lah padahal semua tu TIPUUU ! Aku dah serik kawan dengan kau . Mulai hari ni kau bukan kawan akuuu ! Aku tk ada apa apa hubungan dengan kau . Kau boleh carik kawan baru yang sesuai dengan perangai kau . #KALAUADA . Maaf kalau aku ada buat salah dekad kau . Halal kan makan dn minum aku ! Kbyeee bekas kawan :) 

No comments:

Post a Comment