Assalammualaikum nd hi , this is my blog yang simple . Hope you guys enjoy read it . Thankyou follow saya ;) Lot of loves Afyfah :)

Sunday 3 June 2012

Friend Until The World End !

 
Atiqah , Aini , Hana , Maulana . 
Aku sayang korang sangat sangat :*


Assalammualaikum , dah lama tk update blog . Malas melanda , sibuk dengan Twitter je :D Today , cerita about my lovely friend :) Aka my beruk , gajah , lembu , cicak nd macam macam lagi . Mereka selalu buat saya gelak macam nak pecah perut ni . Mereka selalu ada time saya susah . Mereka yang paling comel , baik , handsome , cantik , kelakar , otak gilagila nd others . Me heart you friend :*


First , Nurul Atiqah binti Zainol Abidin . Kenal dia masa form 1 nd now dah setahun kenal dia :) Masa first kenal dia , dia sangat skema . Tudung labuh , buat hw , muka baik . First tegur dia , rasa biasa je . Then dah lama lama ajak dia join geng kitaorang . Then bila dia dah join , everything changed . Tudung dah tk labuh tapi masih menutup dada :) Dah tk buat hw *sejarah sahaja* . Lepak sama sama , dajal orang sama nd macam lagi lagi . Dia kuat touching :D Dia jendul *dahi luassssss* tapi dia tetap comel . Dia pandai main guitar , and ada lagu sendiri . Hebatttt kan ? HAHAHA . Sangat kelakar nd yang penting dia sangat sporting . Weyh , aku sayang kau sangat . Takut dohh kalau kau tinggal kan aku . Mungkin lari terjun laut kodd . HAHAHA . Me heart you sayang :* 


Second , Aini Zuhirah binti Mohd Rozi . Kenal dia dah lama tapi tk rapat . Masuk form 1 rapat sangat . Tapi dia yang selalu bawak masalah . Selalu gaduh dengan dia . Budak tk matured macam kami memang selalu gaduhh :) Tapi dia tetap kawan saya sampai mati . Dia cantik , stylish , pandai bawak motor *macam pelesit* , dan macam macam lagi . Now , buat pape mesti dengan minah ni . Kelakar gila dia ni , nd selalu dajal dia sebab kekadang loading lama -.- HAHAHA . Belajar main guitar dari budak atas :) Suara sedap , gigi bunny :) HAHAHA . Dont care ape pun , aku tetap sayang dia , kau jangan cari pasal lagi k . Me heart you :*


Third , Nur Fahimah Farhana binti Ahmad Kamsul . Macam Aini jugak , dah lama kenal tapi tk rapat . Form 1 baru rapat . Minah ni lagi gila . Memang gentle habis . Semua dia langgar . Kekadang takut jugak dengan dia tapi dia tk berani langgar saya kodd *mohon tk* Budak ni selalu ada je akal dia nak kene saya nd others . Dia ni funny jugak lah . Kalau about pelajaran dia memang down sikit tapi atleast dia belajar untuk jadi pandai tk macam awak :p jkjk :D Minah ni pandai Math koddd . *mesti kembang kalau dia baca* HAHAHA . Whatever *muka gedik* . Dia jarang keluar dengan kami (the geng) sebab dia duduk jauh kedalam . Kesian dia :') Nanti one day adalah rezeki kau k baby :) Weyh , kau jangan berubah tau ! Aku sayang kau cangat cangat . Me heart you :*


Lastly , Maulana Alim bin Maulud . Saya kenal dia tahun ni . Tapi kami sangat rapat . Sebagai kawan baik sahaja sebab dia dah ada GF :) Dia pendek , comel :) *please jangan kembang* Dia tersangat lah kelakar . Kami selalu dekat pintu belakang kelas . Tunggu cikgu masuk . Normal budak nakal macam kami , memang selalu macam ni (Y) GF dia comel macam dia :) Jangan kacau GF dia kalau tk mati awak , saya tk tahu . Hihi . Dia ni pun sama macam saya suka buat hw last minute :D Tapi dia ni lebih relax berbanding saya :) Aku merepek apa ni ? Lantak lah . Weyh , aku mintak satu je . Kau jaga GF kau elok elok . Dia baik sangat , aku tk nk dia sedih nd kecewa k . Aku sayang kau dengan dia sangat sangat . Kauorang memang kawan yang paling baik pernah aku jumpa . Me heart you as a bff  :*


Aku sayang korang sangat sangat :* Maaf kalau selalu buat korang sakit hati , kecewa nd macam macam lagi . Well , you guys know who i'm :) Gila gila :D Jangan lupa aku kalau korang pindah or pergi mana mana je lah . Aku selalu doa kan yang terbaik buat korang . Selalu doakan korang bahagia , selamat walau korang dekat mana sekali pun . Hope friendship kekal sampai akhir hayat kita k :) ILOVEYOUGUYSDAMNMUCH :****  *sorry tk tulis about yang lain korang tk ada dalam gambar , nanti aku tulis tentang korang plak k . pape pun tetap sayang korang*

No comments:

Post a Comment