Assalammualaikum nd hi , this is my blog yang simple . Hope you guys enjoy read it . Thankyou follow saya ;) Lot of loves Afyfah :)

Wednesday 6 June 2012

Happy Birthday Mom , I Love You ♥


Aini Omar :*
I love you mom :*


6.6.2012 birthday my mom yang ke 44 tahun . Sehari ke sehari dia menjadi semakin tua tapi bagi aku dia sama je , tk pernah tua . Dia wanita yang paling baik , cantik , garang , tegas *sikit je* , kelakar , sporting nd macam macam lagi lah . Aku sayang dia sangat sangat . I think kalau dia pergi tinggal kan aku mungkin aku jadi orang gila kodd . Tk payah kodd memang akan jadi orang gila . 




Hundreds of dewdrops to greet the dawn,
Hundreds of bees in the purple clover,
Hundreds of butterflies on the lawn,
But only one mother the wide world over



Being a full-time mother is one of the highest salaried jobs in my field, 
since the payment is pure love.  



Hey guys , let sing together . 1..2..3..


Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to Aini ,
Happy Birthday to you ...


Penat nyanyi ? Aku belanja korang Secret Recipe k . Nk ? Hahaha..
Aku sayang maa aku lebih dari apa pun yang ada dekat dunia ni . Lebih
dari apa pun ! My mom is my world ♥♥♥♥♥ . Me heart you mom :** ♥ 

No comments:

Post a Comment